Parisko inguruneetan, Thérèse Langloisek, kafe bateko jabea denak, azken boladan bertara maiz hurbiltzen den eskale bati begiratzen dio. Arretaz begiratu eta bere senarraren itxura hartzen dio, gerra garaian naziek deportatu eta haren berri gehiago jakin ez zuenarena. Hipotesia sendotu egiten da gizonak oroimena galdu duela esaten dioenean. Haren benetako identitatea deskubritzen saiatuko du; baina egun batez arloteak betirako aldegiten duenean, emakumea haren bila aterako da bere senarraren izena oihukatuz. Gehiego presionatu duela jabetzen da Thérèse eta harekin gauzak patxada handiz hartu behar zituela. Ez du dagoeneko proba gehiago behar eta hura beren etxera itzul dadin zain geratuko da.