Gerra bitartean emakume batek Hego Asiako frontean ezagutu zuen gizonarekiko maitasunaren ikuspegitik gerraosteko bizitzaren arazoak kontatzen dira. Emakumeak era askotako irainak jasango ditu harengandik, gizonak ez baitu bere emaztea utzi nahi, eta gainera beste zenbait maitale ditu. Lan-kontuak direla eta, gizonak lekuz aldatu du eta hura abandonatzen du; emakumea haren atzetik doa irla urrun batera, baina elkarrekin bizitzeko aukera izan aurretik hil egingo da.