Gerra bitartean, gaixo batek sifilia kutsatzen dio Kyoji Fujisaki zirujau gazteari ozeano Bareko irla batean. Ejerzitoa utzi eta etxerakoan, bizitza zibilerako itzulera mingarria gertatuko zaio.