Aldin ertaineko eta beren gaisoen artean ospe ona duen mediku bat, Archie Bollen, bere emaztearengandik bereizi berri da. Festa batean, Petulia ezagutzen du, tratu txarrak eragiten dizkion milioilari batekin ezkondutako gaztea. Archie eta Petuliak maitasun-harreman bat hasiko dute eta medikua neskak bere senarra utz dezan saiatuko da; baina, neska gazteak, senarrak oraindik ere egurtzen duen arren, haren ondoan darrai.