Erromako antzerki-irakasle intelektual gaztea den Giacobbe lotsati eta koldarrak biki bat asmatzen dio bere buruari, honek bere inhibizioak askatu eta nahi lukeen bezala izateko aukera eskaintzen baitio. Giacobberen beste pertsonalitate horrek hark egin nahi lituzkeen baina ausartzen ez den ekintzak gauzatzen ditu, maite duen neska gorteiatu, seduzitu eta hiltzea kasu, edo iraultzaren metafora litzatekeen ikuskizuna taularatzea. Dostoievsky Bikia eleberriaren oso egokitzapen librea da.