Lehen Mundu-Gerra maitzean, Bulgariako Turnovo hirian, Lisa emakume xarmangarria maizegi bakarrik egon ohi da bere baratz ederra zaintzen, honen senar koronela denak, eskualdeko koartelak eta preso-esparruak ikuskatzen dituen bitartean. Lisaren bizitza aldatu egingo da, preso dagoen ofizial serbiar bat bere lorategira martzikak lapurtzera sartzen denean, elkarren arteko maitasunari bide emango dion gertakaria berau.