Hiri txiki bateko suhiltzaileek antolatutako dantzaldi batean ospatzen den edertasun-lehiaketa nahas-mahasean murgiltzen da partehartzaileak aldageletatik atera nahi ez duteneak, zozketarako sariak lapurtzen dituztenean, norbaiti bihotzekoa eman eta aldi berean eraikin bateksu hartzen duenean.