Manuel, behizain txiroa, eta Rosa, honen emaztea, etengabeko ihesean dabiltzea Brasilgo Iparrekialdeko lehote, gose eta jauntxoen errepresioaren erdian. Bidelapurren atzenegunak dira, eta iheslariek Antonio das Mortes bezalako pistolaria, honen Corisco izeneko arerioa, edo bortizkeria predikatzen eta eroaldi mistikoak dituen Beato Sebastião ezagutuko dituzte.