Roberto Ramírez, Estatu Batuetara lan bila abiatzen den gazte mexikarrak, ezkutuan zeharkatzen du muga Tijuanan barrena. Mugaldeko Patruilak "ilegal" asko harrapatzen ditu, baina Robertok ihes egitea eta bere helmugara iristea lortuko du. Lan bat aurkitu eta Poliziak atxilotu ez dezan, gringoarena egiten ikasiko du. Kamarera bat ere ezagutko du; baina itxuraz gauzak hobera doazenean, Roberto Mexikora itzularazten dute. Haatik, protagonistak ez du amore emango eta, goiari eutsiz, oraingo honetan Coloradon finkatuz, berriro saiatuko da; bertako meloi-soro batean bere aita topatuko du, ez dute elkar ezagutzen baina.