About to get married, Max gets caught up in the past. Thinking he has recognized the voice of Lisa, with whom he was in love a few years before, he goes out in search of her. The action involves five people in a sentimental thriller, a somewhat fairytale romantic comedy, a dream or a nightmare. Blinded by his feelings, driven by his senses, he tries to find out what's going on. But, according to a Chinese proverb, the darkest place is right under the lamp.