Teenager Finbar Flynn lives in a run-down Dublin suburb separated from the Irish capital and from the promised European future by an unfinished overpass. One cold and rainy December night, Finbar climbs up on to the overpass and disappears without a trace. Everyone in the area has his or own theory on the subject, and an action committee is even set up, but after a couple of years everyone forgets about it. Everyone except Danny, Finbar's best friend. One day, Danny gets a phonecall suggesting that he look for his friend in Scandinavia.