Desperate, Coral Fabre sees her youth disappearing before her in her babys' dirty nappies and her sad work tending the terminally ill. Trying to find a way out of her stifling situation, she starts writing to Nicolás Estrella, who defines himself as "a Spanish gentleman looking for a sentimental relationship". After meeting Nicolás, Coral realizes that their relationship is pure fraud, but it's too late: she has discovered her lover's "woman business" and decides to blackmail him. Their lives become entwined both sentimentally and professionally in a mixture of business, jealousy and love.