A compilation of animated shorts from the Aardman factory, including different works ranging from publicity spots (Heat Electric Commercials) to a clip for a song by Nina Simone (My Baby Just Cares for Me), passing through small stories: the problems involved in buying a washing machine (Not without My Handbag), the different fates of two twin princes separated at birth (Wat's Pig), the dexterity of a radio announcer who has breadkfast while on the air (Early Bird), the day-to-day life of a middle-class Englishman during the London bombings of the Second World War (War Story) and a new adventure by the plasticine heroes, Wallace and Gromit (A Close Shave).