Gabi, a young, marginalized, petty thief, is trying to find the woman of her dreams in Carmina, an alcoholic, out-of-work cleaning lady. Gabi tries to convince Carmina to become a wonderful person who will look after and love her, on top of giving her everything she needs: love, a house, human warmth, and the feeling of being someone in life. All of the characters are miserable dreamers who try to survive in a world they themselves have invented, amid a landscape of industrial decadence. They cheat each other under the influence of Gabi, a manipulator who seeks personal comfort in everyone else.