Stella photographs eight naked men revealing details of their lives and emotions within the privileged confines of the artist's studio. Contrasting the ordinary with the extaordinary, this short uses chiaroscuro lighting, rich colours and minimalist sets. The film celebrates the cinematically unspoken (ordinary stories) and the often unseen (naked men).