TOD BROWNING
"Tiger" Haynes, an animal trapper in Indo-China, has a charmed relationship with the effervescent Toyo, which is interrupted by the appearance of a suitor, Bobby, and the reappearance of Toyo's "man-eating" mother, Madame de Silva. The mother decides to torture the father by seducing the daughter's fiancé. "Tiger" takes his revenge by releasing a resentful gorilla.