TOD BROWNING
An English aristocrat called Victor arrives in Algeria to join the French Legion. Cigarette, a French-Arab girl, falls into unrequited love with him, as he is really enamoured with Princess Corona. Cigarette gets furious and considers revenge, but changes her mind and runs off to warn the French of an imminent attack by Algerian rebels.