TOD BROWNING
Cock Robin works in a freak show, where the pièce de résistance is a grisly playlet depicting the decapitation of John the Baptist with Cock as John, a girl in the role of Salome and a man known as the Greek in the part of Herod. Salome, whom the Greek has been keeping as a mistress, falls in love with Cock. The Greek becomes jealous and decides to exact his revenge by actually chopping off Cock's head.