TOD BROWNING
Michael Nash, an American crook in Hungary, convinces Zara, a carnival fortune-teller, and her followers to accompany him stateside to bilk an heiress out of a fotrune. Their technique: a phoney séance in which the girl's dead father instructs her to turn over her securities and jewels.