Coke Ennyday is a somewhat unusual detective, who takes drugs and drives a flashy car. The Secret Service asks him to investigate a rich man who uses bank notes as sheets. The suspect rents out fish-shaped rubber rings on the beach, but there are reasons to believe that this is only a cover.