TOD BROWNING
Parisian banker Paul Lavond is betrayed by his unscrupulous associates and imprisoned on Devil Island. He escapes with a mad scientist, Marcel, who has perfected a system to miniaturize humans. Lavond returns to Paris where he pretends to be an old lady who runs a toy shop. He uses Marcel's formula to make a small army of tiny guileless people to carry out his revenge.