TOD BROWNING
"Black Bird" is a crook who works in a seedy London district. He covers his crimes by assuming the identity of a twin brother known as the "Bishop",. the kindly, cruelly palsied head of a mission who uses the charity operation and his faked disability as eleborate fronts for the "Black Bird's" crimes. He and another crook, West End Bertie, vie for the affections of a music-hall performer called Fifi.