TOD BROWNING
Occultism expert Dr. Sabbatt, is found dead in his flat. Michael Morgan, who runs a magician's trick shop, finds himself caught up in the murder investigation. The suspects are all related to clairvoyance or magic tricks. Morgan brings them together for a seance as cover for a plot to make the murderer uncover himself.