TOD BROWNING
Alec Craig has a good job, but his wife and daughter live excessive lifestyles far beyond his means. His daughter, Ruth, has fallen into the claws of moneylenders and unscrupulous speculators like Howard Steele. Steele forces Ruth to give him confidential information about his father's company and the latter loses his job.