The plans for making atomic bombs fall into the hands of a rebel group led by Igor Braun. The United States and Great Britain work together to stop the Russians from getting a hold of them. To do this, they put two of their best men on the job, Inspectors Daniel O'Hara of the FBI and Philip Grayson of Scotland Yard.