At a dance during a short visit to London, American Melinda Grayton meets mature British officer Michael Curragh to whom she gets married a few weeks later. A short time afterwards, the girl becomes curious about the frequent and mysterious outings made by her husband every time he receives a postcard with no message. One day, she finds a letter explaining the truth: Michael is a Russian spy. She demands an explanation and he promises to give up his work, but doesn't do so, and even shoots at his wife during a hunting trip, although he doesn't hit her. Melinda eventually gets in touch with Scotland Yard to report her husband.