November 1918, towards the end of the First World War in the Balkans. The allied victory in Thessalonica completes those achieved on the other fronts. Together with the men he commands, Conan has played a large part in this victory: fighting with knives before the guns arrived. However, now that this extremely dirty war has come to an end, the men are ordered to put away their daggers, wash their hands of blood and forget their memories of killings and murders. And their medals while they are at it.