"Little Angel" is the nickname given to Ramona Schneider, a hypersensitive woman with a nondescript lifestyle. A grotesque coincidence is responsible for her encounter with Andrej, a Polish man who makes a living from selling contraband cigarettes, in the area around the Ostkreuz train station in Berlin. Ramona falls in love with Andrej, but ends up suffering a tragical and inevitable fall from the heights of her unexpected happiness.