Mehralla is a 14-year-old boy who has to take care of his family after his father's death. Obliged to find a job, he leaves his village and ends up wandering through several South Iranian cities. After a series of experiences, he returns to his native village only to find that his mother has remarried. The confrontation between stepson and stepfather creates a series of tense situations and leads to a dangerous adventure.