About to turn thirty, Willie comes home to his native village where he runs into his old friends Tommy, Kev, Paul and Mo, and starts partying with them again. Despite the different directions their lives have taken, they still have one thing in common, a fear of compromise and love. They all agree on the fact that the women of their lives and the "perfect" loves they had dreamt about in their adolescence are two completely different things. And some of these women sometimes even create new problems, like Marty, Willie's precocious young neighbour, or Andera, the local bar owner's beautiful cousin.