The American dream of six Columbian stowaways is suddenly thrown into dilemma by a confrontation when one of them suffers an accident. They have two options: to try and save their friend's life by asking the capitain of the ship for help, thereby giving themselves away, or to ignore the fact and try to succeed in achieving their American dream. What is more important: solidarity or individual dreams?