Using two nitrate prints - their own and one from the Cinématèque Française - and three black and white acetate reels from Gosfilmofond in Moscow, the Nederlands Filmmuseum co-ordinated a new restoration in colour in 1993, in collaboration with the Cinématèque Française and the Brussels Cinématèque Royale. Although the new NFM restoration approaches the complete print very closely, - only a few minutes are still missing (at 2,500 metres, it now runs approximately 109 minutes at 20 frames per second) - it was impossible to reconstruct the definitive original version, owing to the fact that the two nitrate prints were discovered to be from different negatives. (The Lumière Project. The European Film Archives at the Crossroads)