Murnau's Faust has, of course, been preserved in several film archives, but all of the copies are different. In 1992, the Filmoteca Española in Madrid undertook the definitive reconstruction and restoration of Faust in its original German version, with a musical accompaniment based on the original music scores. This massive research and reconstruction project was directed by Murnau expert Luciano Berriatúa (author of the superb 2-volume work Los proverbios chinos de F.W. Murnau, published by the Filmoteca Española) from the best-quality original nitrate materials preserved in the FIAF archives. (The Lumière Project. The European Film Archives at the Crossroads)