Controversial Sixth Generation director Zhang Yuan, who ruffled Chinese authorities' feathers with his independently made features Mama and Beijing Bastards, pays an extending visit to his downstairs neighbours in Sons. Tracking the head of the house's descent from alcoholism into madness, this gritty docudrama, renacted by the family themselves, is an audacious enterprise notable for its unflinching authenticity. (...) Zhang's resourcefulness as a film-maker is evident in the fact that the feature was made at all, given the govenment ruling curtailing his professional activity.