ELOY DE LA IGLESIA
Just out of the seminary, Robert finds a job as a private tutor to two orphaned children who live in a large mansion where they are looked after by a maid. Their strange behaviour and the circumstances that surround them make him consider leaving this disturbing place, until he realizes he is the ideal person for fighting against the ghosts of the past and saving the children.