ELOY DE LA IGLESIA
Marcos, a young worker who lives in a shack, gets into an argument with a taxi-driver and ends up killing him during a fight. During the tragical week that follows, Marcos kills the people who discover the murder one after the other to avoid being found out. But someone has witnessed all of his crimes: Néstor, a neighbour who lives in a nearby apartment block, and who spends his time following the movements of the people in the shanty town through binoculars. Néstor's attraction for Marcos keeps him from reporting the crimes and the two finally meet.