ELOY DE LA IGLESIA
Juan, who works in a petrol station, is about to marry Charo, his girlfriend. Diana, a rich client of the petrol station, is married to an important man called Marcos. Diana wants to have a child, but her husband is sterile, so she decides to use Juan by making him think she's in love with him. Diana succeeds in falling pregnant by Juan, which is when the problems start between the two men, both of whom want to be the father of the forthcoming baby.