ELOY DE LA IGLESIA
Lovebirds Julia and Miguel decide to run away and spend their holidays together. Their teacher, Don Luis, discovers their plan and succeeds in convincing them to come to his house, which is inhabited by another old student called Jaime who lives under his influence. The three teenagers are obliged to put up with all kinds of humiliation, and cannot escape, so they hatch a plot to get rid of Don Luis.