ELOY DE LA IGLESIA
Paco, the son of a Civil Guard commanding officer, is trying to get off drugs after having been involved in the death of two dealers. In an attempt to help him, his father asks to be moved to Madrid, but Paco is finally arrested and taken to Carabanchel prison. There he makes friends with other criminals and his life is mapped out forever.