Irlanda eta Britania Handiaren arteko ekoizpen honek kaminoetan gertatzen diren hainbat eta hainbat filmetako kutsu eta gustoa ditu. Gaur egungo zinemaren munduan modan dauden bi estilo kontrajarriak ederki asko batzen dira hemen Finlandiatik etorri zaizkigun tonu eta doinu fundamentu gutxikoak eta martxa hendikoak eta Ingalaterran jo ta ke erabilitako modu lehor eta benetakoa.