Italiako bi alde, bi aurpegi, bi izaera, bi nortasun zeharo desberdin, guztiz kontrajarriak erakusten ditu udako oporrak gai dituen komedi gazigozo honek. Irla horretan dauden intelektualak ez dira derrepentean aldameneko etxera iristen diren dendari horiek baino zoriontsuagoak. Euren barne eta kanpoko erretratu zorrotz baina eskuzabala egiten du 1994an zuzendaritzan hasi aurretik telebista eta zinemarako gidoiak idatzi dituen Paolo Varzik.