Argazkiaren inguruan den labur honetan argazkilaririk ez da ikusiko. Modeloak bai. Gizonezko modeloak. Zineman oso gutxitan ikusi ohi da gizonezkoen gorputza biluzik. Jenni Robertsonek gizonezko hainbaten gorputza eta arima ezagutzeko parada ematen digu Philadelphiako zinemaldian saritu zituzten 13 minutu hauetan.