Kontu askoren lekukoa den neskatxa pairakorraren istorioa 52 minututan kontatzen duen Lucile Hadzihalilovich muntatzaile trebea da eta lagun askoren laburmetraiak ekoiztu ditu. Berak idatzi, zuzendu eta muntatu egin du hainbat sari lortu dituen planu sekuentzi tinkoaz kontaturiko ertametraia hau. Gaspar Noé izan du lankide eta Sandra Sammartino gaztetxo berdindugabea da protagonista.