Txepe Lara ekoizle nafar izenonekoak ekoizten du Ramon Barea aktoreak zuzentzen duen bigarren labur hau. Errodaia hasi zenean Mal de amores izenburua zuen lan honek kanposantutik gutun bat jasotzen duen gizon baten mentura ta kalenturak azaltzen ditu. Barearen lehendabiziko filmea, Adiós, Toby, adiós, iazko Cannesen estrenatu zen.