TOD BROWNING
Filme mutu askotako izar bikaina izango zen Priscilla Dean aurkitzen dugu hemen Lon Chaneyekin joku arriskutsutan. Chaneyek mila aurpegi zituela zioten denek izugarria baitzen mozorratzeko bere gaitasuna, baina pelikuletan emakumeak beti zeuden beste batekin maite minez. La rosa del arroyon, kasu, bera bezain lapur ona den Priscillak mutil errugabe, minbera eta erixka maitatzen du.