TOD BROWNING
Photoplayek, zinemari buruzko aldizkarien artean lehenak, argi ta garbi adierazi zuen: "filme honek benetakoa dirudi. Eta benetakoa dirudi kontakizunaren egilea bizitza osorako zigorra betetzen ari delako kartzelan". Photoplayek 5 erroilu hauetan dauden "hainbat ta hainbat eszena zirrara handikoak" laudatu zituen eta Todek bukaeran hartutako erabakiarekin bat egin zuen. Aktoreen artean, jatorriz "txikanoa" zen George Hernandez.