Billen filmeak zuzentzen zituen Edward Dillon bera aurkitzen dugu kameraren atzean Tod Browningen argudioa darabilen komediatxo honetan. Aktoreen artean, Billen istorioetan parte hartzen zuen Fay Tincher andereño kaskariña. Todekin batera kontakizuna asmatu zuen Chester Witheyek konte errusiar batena egiten du bihurri. Endredu guzti guztien aitzakia, agertzen eta desagertzen diren harribitxi sakratu batzuk.