TOD BROWNING
1921 urtean eginiko filmearen bertsio hiztuna. Plazara jalgi zen egun berean New York Herald Tribunek modaz pasata zela esan zuen. Halare, bi gauza onartu zituen: zuzendariaren esku ona eta aktoreen lan jatorra. Kritikariak Tod Browningek zine mutuan zuen ahalmen irudizkoa gorde izana eskertzen du. Varietyk, ordea, kontrako eritzia zuenn: "filmean ez dago hari zuzenik eta antzezleek euren nahia baino ez dute egiten". Erreparatzen badiozue gangster gaiztoari Edward G. Robinson dela jabetuko zarete.