TOD BROWNING
John Gilbert mundu osoko emakume guztien printzea izan zen zinema mutuaren garaian. Greta Garbok maitatu zuen John Gilbert joanak ziren garai haietan. John Gilbertek adioa esango zion Hollywoodeko ametsari filme honetan. Pelikulak erritmoa badu. Pelikulak tonu burlatia badu. "Fast Workers" galbideruntz doan Don Juan baten erretratua da. Eta justu momentu hartan John Gilbert arriskuan zegoen Don Juan bat zen.