Xabier Ribera Perpiñák eta Julio Ribero argazki zuzendariak bi kolore mota, bi modu estetiko desberdinetan banatu dute Puro Veneno ren mundua. Jende helduaren esparruan 80ko hamarkadaren ikono hainbat: diseinuzko etxeak, luxuzko kotxeak, kokaina, grisa, txuribeltza. Gazteen barrutian, berriz, haurtzarorekin zerikusia duten tonu eta oihalak. Mundu epel batetik hotz batera joango dira piskanaka piskanaka Montse Mostaza ta Santiago Lajusticia. Mundu izoztu horretan Nacho Duato eta Assumpta Serna daude.